Mikor felragyog a csillagod


BELSŐ UTAZÁS


Gyertyát gyújtok minden angyalkámért.


III. rész


Mikor felragyog a Csillagod

2019 júliusában mögöttem egy még el sem kezdődött, de már véget is ért kapcsolattal, már semmi jóra nem számítottam. A festőim felvették az előleget, és sosem láttam őket viszont, egy hatalmas sitt kupac és temérdek probléma meg gond kellős közepén ültem a szétbombázott lakás lépcsőjén, folytak a könnyeim.  

Aztán megjelent Ő és segített. Fényes nappal volt, felragyogott az én Csillagom, és nem szalasztottam el, észrevettem. Le sem tudtam róla venni a szemem, csak mosolyogtam, lelke ragyogása és a varázslat olyan erős volt. Megszerezte a számomat, majd pár hét múlva csöngött a telefonom és randevúra hívott. Szeptemberben költöztünk össze és közös lett az álmunk. Együtt, család, gyermek. Nincs mire várni.

Alig tudtam elhinni, hogy ez velem, a remetelánnyal történik.

Mivel 2010 februárjában egy méhen kívüli terhesség miatt már elvesztettem az egyik petevezetékemet, ezért előrelátó módon elmentem egy petevezeték-átjárhatósági vizsgálatra. A sokak számára fájdalmas vizsgálat nekem mosolyogva telt, ahol az orvos közölte, minden rendben van, átjárható a vezeték, van ráadásul egy szép tüsző is azon az oldalon, fizikai akadálya nem lesz annak, hogy gyermekünk szülessen. A hír olyan boldoggá tett, mintha azt mondta volna, hogy "Ön gyermeket vár!", szinte már a kezemben tartottam a kisbabánkat.  

Majd láss csodát, a következő hónap közepére ott volt a két csík a terhességi teszten, mondhatni azonnal, amint arra szándékunk nyílt, várandós lettem.



Megjegyzések